تمدن سیاه

تمدن سیاه خلاصه میشود در سیاهی غرب

تمدن سیاه

تمدن سیاه خلاصه میشود در سیاهی غرب

۲۳ مطلب در خرداد ۱۳۹۹ ثبت شده است

🔰 به توفیق الهی آمریکایی‌ها با رفتار خودشان رسوا شده‌اند

🔺️ رهبر انقلاب، امروز: آمریکایی‌ها به توفیق الهی با رفتارهای خودشان رسوا شده‌اند. آن مدیریّتشان در قضیّه‌ی کرونا بود که آنها را رسوا کرده، الان هم ادامه دارد آن رسوایی. با اینکه دیرتر از خیلی از کشورها اینها ابتلا پیدا کردند و میتوانستند از تجربه‌های دیگران استفاده کنند، ضعف مدیریّت در آن کشور موجب شده که امروز تلفاتشان چندین برابر کشورهای دیگر است، به خاطر همین خصوصیّات فسادی که در دستگاه حاکمه‌ی آمریکا وجود دارد.

۰ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰ ۱۴ خرداد ۹۹ ، ۱۴:۳۷

 

فارس:

رهبرانقلاب: بزک‌کنندگان آمریکا امروز نمی توانند سر خود را بلند کنند

🔹ضعف مدیریت در آمریکا در قضیه کرونا باعث شده مرگ و ابتلا در آن کشور بیش از همه باشد و نمی‌توانند هم مدیریت کنند به خاطر فساد داخل دستگاهشان.
🔸مردم را می‌کشند و عذرخواهی هم نمی‌کنند زبانشان هم برای حقوق بشر دراز است. آن مرد سیاهی را که آنجا کشته شد ظاهرا بشر نبود!
🔹ملت آمریکا احساس خجلت و سرافکندگی می‌کند.
🔸ایرانی‌های داخل یا خارج از کشور هم که شغلشان بزک کردن امریکا بود با این اوضاع دیگر سرشان را نمی‌توانند بلند کنند.
 

۰ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰ ۱۴ خرداد ۹۹ ، ۱۳:۵۶

🔰 حوادث امروز آمریکا واقعیتی است که پنهان میشد/ کاری که با این سیاه پوست انجام شد،  کاری بود که آمریکا با تمام دنیا انجام میدهد/ این طبیعت حکومت آمریکاست

🔺️ رهبر انقلاب، امروز: آنچه امروز در شهرهای آمریکا مشاهده میشود بُروز یک واقعیّاتی است که همیشه پنهان نگه داشته میشد؛ اینها چیز جدیدی نیست؛ بُروز واقعیّتها است که آن لجنِ تهِ حوض می‌آید بالا و خودش را نشان میدهد.

۰ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰ ۱۴ خرداد ۹۹ ، ۱۳:۵۰

🔰 امام به معنای واقعی کلمه ابرقدرت‌ها را تحقیر کرد

🔺️ رهبر انقلاب، امروز: تحوّل مهمّ دیگری که امام به وجود آورد ــ که شاید از بعضی از این تحوّلات مهم‌تر بود ــ عبارت است از تحوّل در نگاه به قدرتهای جهانی و ابرقدرت‌ها. هیچ وقت تصوّر نمیشد که بشود روی اراده‌ی آمریکا و روی حرف آمریکا حرفی زد، بر خلاف اراده‌ی آمریکا بشود حرکتی انجام داد. امام کاری کرد که خود رؤسای جمهور آمریکا گفتند این ما را تحقیر کرد. واقعاً هم همین بود. امام و کارگزاران امام و جوانهایی که با اشاره‌ی دست امام حرکت میکردند، اینها به معنای واقعی کلمه تحقیر کردند ابرقدرت‌ها را. امام نشان داد که ابرقدرت‌ها ضربه‌پذیرند، شکست‌پذیرند، که آینده هم این را نشان داد؛ دیدید سرنوشت شوروی سابق را که آن جور شد، این هم آمریکای امروز است که این قضایای آمریکا را ملاحظه میکنید. امام این را از آن روز در دل مردم قرار داد که بدانند اینها شکست‌پذیر و ضربه‌پذیرند.
همه‌ی این تحوّلات را امام بزرگوار به وجود آورد، که به معنای واقعی کلمه «امامِ تحوّل» بود. ۹۹/۳/۱۴

#امام_تحول

۰ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰ ۱۴ خرداد ۹۹ ، ۱۳:۴۶

در این چند روز به صراحت می توان نتیجه ی مدیریت غربی را که حاصلش فقط تمدن سیاه شد را ببینیم.

مدیریتی که می کشد تا برتر باشد.

از بین می برد تا همیشه باشد.

کودکان را می کشد تا پول برای سرمایه داران جمع کنند! 

در این مدیریت غربی ها حتی رنگ پوست انسان است که باعث می شود که به تو توجهی بشود یا نشود! این نژاد است که تورا بالا می برد! تو را مسخره می کنند و به تو توهین می کنند!

این تجمعات همه نشان از پوچ بودن مدیریتی است که حاصلش همه، تمدن سیاه غربی هاست است.

۰ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰ ۱۱ خرداد ۹۹ ، ۱۵:۱۵

باشگاه خبرنگاران جوان:
🔸تشدید درگیری‌ها در ضلع شمالی کاخ سفید/ پلیس با گلوله‌های حاوی فلفل به معترضان حمله کرد

🔹از ساعات اولیه امروز درگیری‌ها بین معترضان و پلیس در اطراف کاخ سفید تشدید شده و پلیس برای متفرق کردن معترضان از گلوله‌های حاوی فلفل استفاده می‌کند.

 

۰ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰ ۱۱ خرداد ۹۹ ، ۱۵:۰۸

فارس:

آشوب و حکومت نظامی در چند شهر بزرگ آمریکا

🔹 مسئولان آمریکایی در شهرهای لس‌آنجلس، فیلادلفیا، آتلانتا، دِنوِر، کلیولند و سیاتل وضعیت منع آمدوشد اعلام کردند.
🔸منابع محلی در شهر «پیتسبورگ» می‌گویند که طی این ناآرامی‌ها، چندین افسر پلیس و نیروی امنیتی زخمی شده و در این شهر نیز حکومت نظامی برقرار شده است.
🔹پلیس شیکاگو نیز طی چند ساعت قبل حدود ۱۱۰ نفر را به اتهام حضور در تظاهرات غیرقانونی بازداشت کرد.
🔸در تالاهاسی (مرکز ایالت فلوریدا) یک راننده وانت پیکاپ سعی کرد با راندن میان بیش از ۲۰۰ معترض رنگین‌پوست که تظاهرات مسالمت‌آمیزی را برپا کرده بودند، آنها را زیر بگیرد.
 

۰ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰ ۱۱ خرداد ۹۹ ، ۱۲:۲۰