تمدن سیاه

تمدن سیاه خلاصه میشود در سیاهی غرب

تمدن سیاه

تمدن سیاه خلاصه میشود در سیاهی غرب

۴۴ مطلب در فروردين ۱۳۹۹ ثبت شده است

بسم الله الرحمن الرحیم

 

با سلام و عرض ادب.

الحمدلله رب العالمین، افتخاراین را داشته ایم که در طی ۹ روز، وبلاگ تمدن سیاه، بیش از ۱۰۰ بازدیدکننده داشته باشد.

امیدوارم که توانسته باشیم رضایت بازدیدکننده هارا داشته باشیم و توانسته باشیم واقعا ذره ای از غرب وحشی را به نمایش گذاشته باشیم.

ضمن درود بر روح مطهر بنیانگذار انقلاب اسلامی، حضرت آیت الله العظمی خمینی(ره ) و سلام محضر حضرت امام زمان(عج) و همچنین حضرت آیت العظمی خامنه ای، از خداوند می خواهیم که یاریمان بفرماید.

والسلام .

۰ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰ ۳۱ فروردين ۹۹ ، ۰۰:۵۲

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، هفته گذشته هزاران خودرو ساعتها برای دریافت کمک غذایی در «سن آنتونیو»، دومین شهر بزرگ ایالت تگزاس آمریکا صف کشیدند. تصویر هوایی این خودروها در شبکه‌های اجتماعی دست به دست شد.

دیروز هم حدود دو هزار خودروی دیگر برای دریافت کمک به بانک غذایی بزرگ این منطقه مراجعه کردند.

به گزارش «ان‌پی‌آر» رادیو ملی آمریکا، این افراد تنها بخشی از بیش از ۲۰ میلیون آمریکایی هستند که کار خود را از دست داده‌اند؛ بسیاری از آنها در روزهای اخیر به دلیل شیوع کرونا در آمریکا از کار اخراج شده‌اند.

۰ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰ ۳۰ فروردين ۹۹ ، ۱۴:۳۰

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، بر اساس داده‌هایی که روز جمعه از سوی اداره بهداشت شهر نیویورک منتشر شد، سیاه‌پوستان این شهر بیش از هر گروه نژادی دیگری قربانی کرونا می‌شوند.

بنابر این داده‌ها، تاکنون هزار و ۹۹۹ مرگ بر اثر ابتلا به «کووید-۱۹» در میان سیاه‌پوستان یا آفریقایی‌-آمریکایی‌تبارهای این شهر ثبت شده است.

شبکه «ای‌بی‌سی نیوز» در ادامه گزارش داد آمار نشان می‌دهد احتمال مرگ افراد سیاه‌پوست بر اثر کرونا دو برابر سفیدپوستان است. همچنین احتمال این که یک سفیدپوست پس از بستری شدن در بیمارستان از آنجا زنده بیرون بیاید در مقایسه با یک سیاهپوست از دو برابر هم بیشتر است.

۰ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰ ۳۰ فروردين ۹۹ ، ۱۴:۲۷

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، خبرگزاری رویترز در گزارشی از نیویورک نوشت: در حالی که تنش‌ها بین دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا و برخی دستگاه‌های اجرایی محلی در مورد جدول زمانی و چگونگی لغو محدودیت‌هایی که فعالیت اقتصادی را در این کشور مختل کرده، مدام رو به افزایش است، دونالد ترامپ جمعه به چند فرماندار دموکرات برای نحوه مدیریت همه گیری ویروس کرونا تاخت.

۰ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰ ۳۰ فروردين ۹۹ ، ۱۴:۲۲

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از شبکه تلویزیونی اسکای نیوز، وزارت بهداشت انگلیس به پزشکان و پرستاران توصیه کرد به علت کمبود تجهیزات بهداشتی در سراسر جهان، از لباس‌های محافظ یکبار مصرف، دوباره استفاده کنند.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۳۰ فروردين ۹۹ ، ۱۴:۱۹

به گزارش سرويس بين الملل خبرگزاری صداوسیما به نقل از خبرگزاری فرانسه،چند سازمان غیردولتی روز چهارشنبه شرایط بهداشتی حلبی آباد‌های حومه پاریس، پایتخت فرانسه را بدتر از سودان جنوبی توصیف کردند. 

سازمان‌های غیر دولتی که تلاش می‌کنند برای جلوگیری از کشتار و به بار آمدن تلفات ناشی از شیوع ویروس کرونا در میان کولی ها، در حلبی آباد‌های حومه پاریس، شیر‌های آب نصب کنند، "شرایط بهداشتی این حلبی آباد‌ها و کولی‌ها را بدتر از اوضاع در سودان جنوبی" توصیف کردند.
این سازمان‌های غیر دولتی با اشاره به جامعه کولی‌ها در حلبی آباد‌های حومه پاریس اعلام کردند آن‌ها در حال حاضر بیش از هر چیز از گرسنگی رنج می‌برند.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۱ ۲۹ فروردين ۹۹ ، ۰۲:۱۷



حضرت آیت الله خامنه‌ای:

یکی از سناتورهای غربی در همین چند روز گفته بود که غربِ وحشی زنده شده؛ این حرف آنها است. وقتی که ما میگوییم در غرب یک روح وحشی‌گری وجود دارد که با ظاهر آراسته و ادکلن‌زده و کراوات‌بسته‌اش منافاتی ندارد، بعضی‌ها تعجّب میکنند و انکار میکنند؛ این را حالا خودشان میگویند که این، نماد زنده شدن غربِ وحشی است.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۱ ۲۸ فروردين ۹۹ ، ۰۱:۵۲