تمدن سیاه

تمدن سیاه خلاصه میشود در سیاهی غرب

تمدن سیاه

تمدن سیاه خلاصه میشود در سیاهی غرب

 به گزارش سرویس‌ بین الملل خبرگزاری صدا و سیما؛روزنامه دیلی‌میل انگلیس روز شنبه در گزارشینوشت، اعضای خانواده ترامپ– به غیر از رئیس جمهور و ملانیا همسرش- در سه سال مالی اول ریاست جمهوری ترامپ، ۴۰۰۰ سفر انجام داده اند که نیازمند حفاظت سرویس مخفی بوده است.

براساس اطلاعاتی که وزارت خزانه داری منتشر کرده است این سفر‌ها در دو سال مالی گذشته سه برابر سفر‌های خانواده باراک اوباما رئیس جمهور پیشین آمریکا در سال‌های ۲۰۱۰ تا ۲۰۱۶ بوده است.
تعداد اینگونه سفر‌های خانواده ترامپ با استفاده از سرویس مخفی، تنها در سال مالی گذشته، بیشتر از کل سفر‌های خانواده اوباما در هفت سال بوده است.
بر اساس این اطلاعات، خانواده اوباما در هر سال ۱۳۳/۳ سفر محافظت شده انجام داده است درحالی که خانواده ترامپ در سال به طور میانگین ۱۶۲۵ سفر تحت حفاظت سرویس مخفی کرده است.
یو اس‌ای تودی هم در این باره گزارش داد: هزینه همراهی سرویس مخفی در سفر‌های دو پسر بزرگ ترامپ در سال ۲۰۱۸، هر ماه ۲۳۰ هزار دلار بوده است.

پس از آن که در ژانویه ۲۰۱۷، نگرانی‌هایی از سوی کارشناسان و نمایندگان کنگره در خصوص فعالیت‌های اقتصادی ترامپ طرح شد، وی مدیریت کسب و کار خود را به دو پسر ارشدش سپرد.
در حال حاضر نیز برخی نمایندگان دموکرات با اشاره به فعالیت اقتصادی ترامپ او را متهم می‌کنند که با نقض قانون اساسی به دنبال کسب سود از تجارت خود است؛ بدون آن که تایید کنگره را داشته باشد.
این در حالی است که ترامپ باید برای چنین اقداماتی مجوز کنگره را داشته باشد.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی