تمدن سیاه

تمدن سیاه خلاصه میشود در سیاهی غرب

تمدن سیاه

تمدن سیاه خلاصه میشود در سیاهی غرب

شکست نظام سرمایه داری تمدن سیاه غرب!

دوشنبه, ۲۵ فروردين ۱۳۹۹، ۱۰:۴۹ ق.ظ

به گزارش سرویس بین‌ الملل باشگاه خبرنگاران؛ کریس هِجرز برنده جایزه مطرح پولیترز در حرفه روزنامه نگاری در گفتگو با شبکه تلویزیونی رییل نیوز گفت:« نظام سرمایه داری در غرب فقط به فکر سود حداکثری خودش است. این نظام برای رسیدن به منافع خود هرکاری که بتواند انجام می دهد. 

 

یکی از قربانیان نظام سرمایه داری غرب ، محیط زیست است. نظام سرمایه داری با وارد کردن آلاینده های مختلف به محیط زیست، آینده خطرناکی را برای کره زمین رقم می زند. زمان آن فرارسیده است که درمقابل این مافیای شرکتهای بزرگ بین المللی اقدام کنیم.نظام سرمایه داری که متشکل از شرکتهای بسیار بزرگ است تهدیدی جدی برای آینده بشریت است.

 

 با تکیه بر این نظام اقتصادی نمی توان درباره تامین غذای بشر در آینده اطمینان خاطر داشت. نمی توان به نظام اقتصادی اعتماد کرد که بسیار شکننده است. باید به فکر استقلال در این زمینه بود. دیگر امیدی به نظام سرمایه داری غربی نیست. باید از این نظام عبور کرد و به فضای جدیدی دست یافت.»

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی