تمدن سیاه

تمدن سیاه خلاصه میشود در سیاهی غرب

تمدن سیاه

تمدن سیاه خلاصه میشود در سیاهی غرب

کرونان در انگلیس! وضع عجیب کادر پزشکی در انگلیس

شنبه, ۳۰ فروردين ۱۳۹۹، ۰۲:۱۹ ب.ظ

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از شبکه تلویزیونی اسکای نیوز، وزارت بهداشت انگلیس به پزشکان و پرستاران توصیه کرد به علت کمبود تجهیزات بهداشتی در سراسر جهان، از لباس‌های محافظ یکبار مصرف، دوباره استفاده کنند.

در واقع دولت انگلیس کمبود تجهیزات محافظ شخصی را تایید می‌کند. «الوک شارما» وزیر بازرگانی این کشور در نشستی خبری در پاسخ به سؤال درباره هشدار فوق العاده در خصوص کمبود قریب الوقوع تجهیزات محافظ شخصی که سازمان ملی بهداشت انگلیس با آن رو به رو خواهد بود، گفت: ”این کمبود در سطح جهانی است و این مشکل در کل جهان وجود دارد. ما باید این مشکل را کنترل کنیم و تجهیزات بیشتری تولید و خریداری کنیم.“

این پاسخ وزیر با ماهیت آنچه حدود ۱۰ دقیقه قبل از برگزاری نشست خبری در گزارش روزنامه گاردین در این خصوص اعلام شد، مطابقت چندانی ندارد؛ گزارش (درباره هشدار فوق العاده سازمان ملی بهداشت انگلیس) که اساساً قبل از همه در آن اذعان شده است این هفته در انگلیس با کمبود تجهیزات محافظ شخصی رو به رو خواهیم شد... و سپس همه راه‌های پیشنهادی دیگری که پزشکان و پرستاران باید آخر این هفته مدنظر قرار دهند، بررسی شده است. در بعضی از بخش‌های مهم گزارش می‌خوانیم که اگر با کمبود تجهیزات ضروری رو به رو شویم، دستورالعمل‌ها تغییر خواهد کرد. بعضی از بخش‌های این سند بسیار قابل توجه است. در بخشی از آن می‌خوانیم که باید به جای استفاده از لباس‌های محافظ یکبار مصرف، به استفاده از لباس‌های محافظی فکر کنید که قابلیت چندین بار استفاده را دارد. در واقع به پزشکان و پرستاران این راه پیشنهاد می‌شود که از این آخر هفته تجهیزاتی را استفاده کنند که یکبار مصرف نیست و گفته می‌شود اگر لباس محافظ یکبار مصرفی نبود، باید از لباس‌های محافظی که یکبار مصرف نیست، مثل لباس‌های آستین بلند مخصوص بیماران استفاده کنید.

بنابراین به نظر می‌رسد ممکن است این مشکل شدیدتر شود و این در حالی است که انگلیس ظرفیت عظیمی برای تولید تجهیزات محافظ شخصی ندارد. همچنین ظاهراً این نخستین بار است که با هشدار فوق العاده سازمان ملی بهداشت انگلیس، دولت به طور رسمی تایید می‌کند که با کمبود تجهیزات محافظ شخصی رو به رو خواهد شد و سپس راه‌های در واقع با استاندارد پایین را به پزشکان و پرستاران پیشنهاد می‌کند تا هنگام درمان بیماران برای حفاظت از خود اجرا کنند.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۹/۰۱/۳۰

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی