تمدن سیاه

تمدن سیاه خلاصه میشود در سیاهی غرب

تمدن سیاه

تمدن سیاه خلاصه میشود در سیاهی غرب

آلمان و کمک هایش به تروریست های داعشی

شنبه, ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۹، ۱۱:۲۵ ب.ظ

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان، رادیو و تلویزیون رسمی آلمان در گزارشی که از سوی دفتر مطالعات جنایی فدرال (BKA) تهیه شده اعلام کرد: کاروانی از کمک های مالی از آلمان توسط خانواده های ثروتمند و دوستان تروریست ها برای آنان فرستاده می شود. 

 

در ادامه این گزارش آمده است: در کنار این اموال، کمک هایی در قالب ادوات پزشکی، لباس، خودرو، جلیقۀ ضد گلوله و نیز کمک هایی که از طریق شبکه های اجتماعی برای گروهک تروریستی داعش جمع آوری می شود وجود دارد.

 

بر اساس گزارش مذکور، کاروان کمک به تروریست ها از سوی اشخاص وابسته به جریان های سلفی از طریق منطقۀ بالکان که به بازار پر رونق قاچاق کالا و ارز تبدیل شده به سوریه می رسد و حتی عناصر جنگجو از این طریق خود را به مناطق جنگی می رسانند.

 

گزارش دفتر مطالعات جنایی فدرال آلمان حاکیست، ثروت گروه تروریستی داعش به حدود یک میلیارد دلار آمریکا رسیده که بخشی  از آن را از طریق مالیات اجباری از مناطق تحت سیطره خود در سوریه و عراق و همچنین قاچاق نفت به دست آورده است.

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۹/۰۲/۱۳

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی